رشیدی: از ابتدا هدفمان قهرمانی در لیگ والیبال بانوان بود

رشیدی: از ابتدا هدفمان قهرمانی در لیگ والیبال بانوان بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از ابتدا لیگ هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی لیگ بانوان بود که به این مهم رسیدیم.

به گزارش فوتبالی، نیلوفر رشیدی پس از پیروزی برابر سریک گنبد و کسب مقام قهرمانی لیگ والیبال زنان، اظهار داشت: به هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم چرا که بازی خیلی خوبی بود.

وی افزود: در مصاحبه‌های پیش از بازی گفتم که دوست دارم فینال هیجانی باشد و خداراشکر در ست سوم این اتفاق افتاد و به نظرم باید فینال مسابقات مانند ست سوم باشد.

رشیدی با بیان این‌که پیکانی‌ها در طول بازی فینال اشتباهاتی داشتند، عنوان کرد: در مجموع توانستیم مسابقه را سه بر صفر به نفع خود به پایان برسانیم، البته سریک هم خیلی خوب بازی کرد. تشکر از باشگاه پیکان و مدیریت آن که از تیم بانوان حمایت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدا لیگ هدف پیکان قهرمانی بود و خدا را شکر بازیکنان با تلاش توانستند آنچه از آن‌ها خواستیم در زمین پیاده کنند.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و پیکان تهران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر سریک گنبد شد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

2636