نامزدهای نهایی جایزه پوشکاش سال 2022 مشخص شدند

نامزدهای نهایی جایزه پوشکاش سال 2022 مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی - جایزه پوشکاش جایزه ای است که هر سال توسط فیفا به بازیکنی که زیبا ترین و دیدنی ترین گل سال را به ثمر رسانده باشد داده می شود که البته برای انتخاب بهترین گل رای گیری هایی صورت می گیرد.

به گزارش فوتبالی، سه نامزد نهایی برای جایزه پوشکاش در سال 2022 از سوی فیفا اعلام شده اند که این سه نامزد عبارتند از: مارسین اولکسی، دیمیتری پایه و ریچارلیسون.

مارسین اولکسی در لیگ معلولان لهستان موفق شد یک گل دیدنی به ثمر برساند و با آن گل اکنون در میان نامزد های جایزه پوشکاش قرار دارد و با توجه به این که او در فوتبال معلولان گلی دیدنی زده است، بردن جایزه پوشکاش توسط او می تواند یک اتفاق ویژه و جالب توجه باشد.

دیمیتری پایه که معمولا گل های زیبای زیادی به ثمر می رساند، این بار در سال 2022 به خاطر گلی که به پائوک سالونیکی در لیگ کنفرانس اروپا به ثمر رساند در لیست نامزد های جایزه پوشکاش قرار گرفته است. پایه در حال حاضر در تیم المپیک مارسی توپ می زند.

نفر سوم لیست نامزد های جایزه پوشکاش، ریچارلیسون است. این ستاره برزیلی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر یک گل قیچی دیدنی به تیم ملی صربستان زد و به خاطر آن گل در این لیست قرار گرفته است.

1470