تشابه خوشحالی رونالدو پس از گل شماره 1 و گل شماره 500 در لیگ(عکس)

تشابه خوشحالی رونالدو پس از گل شماره 1 و گل شماره 500 در لیگ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو اکنون به تعداد 503 گل در لیگ های مختلف رسیده است که این عدد یک عدد بسیار قابل توجه است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با چهار گلی که در بازی النصر مقابل الوحده به ثمر رساند توانست از تعداد 500 گل در لیگ های مختلف عبور کند. مسئله ای که پس از گلزنی های رونالدو مورد توجه قرار می گرفت، خوشحالی ها و شادی های پس از گل او بود.

کریستیانو رونالدو پس از گل شماره پانصدمش به شکلی خوشحالی کرد که بسیار شبیه به گل شماره یک او در لیگ بود. کریستیانو رونالدو در اکتبر سال 2002 اولین گل خود را در لیگ به ثمر رساند. او در آن زمان در اسپورتینگ در لیگ پرتغال توپ می زد. رونالدو در آن زمان به تیم موریرنس گل زد.

از آن زمان که کریستیانو رونالدو اولین گل خود را در لیگ زده است، 21 سال می گذرد. رونالدو در آن زمان 17 ساله بود و اکنون 38 سال دارد اما خوشحالی پس از گل او همچنان شبیه به همان دوران است و به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو هنوز هم همان شور و انگیزه دوران گذشته را دارد.

رونالدو دوران سختی را در منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاگ داشت اما اکنون به نظر می رسد که بدشانسی های او به پایان رسیده است.

1470