با استناد به صحبت های حمید سجادی؛ سرمربی بعدی تیم ملی ایران خارجی خواهد بود

با استناد به صحبت های حمید سجادی؛ سرمربی بعدی تیم ملی ایران خارجی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی-قرار است در روزهای آینده فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی را معرفی کند.

به گزارش فوتبالی، نشست اعضای هیات ریسه فدراسیون فوتبال ۲۳ بهمن در شهر چوار برگزار می‌شود و مهمترین بحث این نشست انتخاب سرمربی جدید تیم ملی خواهد بود.

فدراسیون فوتبال بازی دوستانه با عراق در ۸ فروردین را نهایی کرده و این بدین معنی است که سرمربی تیم ملی پیش از فرا رسیدن فیفا دی مشخص می‌شود.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم در مورد سرمربی تیم ملی این چنین صحبت کرد:« پیشنهاد ما این بوده است که تا پایان سال جاری سرمربی تیم ملی انتخاب شود و اگر کمی‌صبر کنید همه چیز مشخص خواهد شد.»

با استناد به صحبت های وزیر قابل پیش بینی است که سرمربی آینده تیم ملی خارجی باشد. به این خاطر که در این برهه از زمان و پیش از پایان لیگ برتر باشگاهی حاضر نمی‌شود، مربی خود را برای حضور در تیم ملی آزاد کند. پیش از پایان جام جهانی فدراسیون فوتبال قصد داشت جواد نکونام را برای دستیاری کارلوس کی روش بخدمت بگیرد اما باشگاه فولاد با این جدایی مخالفت کرد و در نهایت جواد نکونام هم با تشکر از کارلوس کی روش اعلام کرد به حضور خود در فولاد ادامه  خواهد داد.

آیا در این برهه از زمان تیم هایی چون پرسپولیس، گل گهر یا  تراکتور حاضر می‌شوند، مربیان خود را برای حضور در اردوی تیم ملی از دست بدهند؟ اگر باشگاه ها با حضور مربی خود در تیم ملی مخالفت کنند چاره ای برای فدراسیون فوتبال باقی نمی‌ماند که دست به جذب یک مربی خارجی بزند.

9098