گزارش ویژه/ مرور نتایج عجیب قلعه‌نویی در گل گهر؛ خروج بدموقع از کورس قهرمانی

گزارش ویژه/ مرور نتایج عجیب قلعه‌نویی در گل گهر؛ خروج بدموقع از کورس قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - وضعیت این فصل گل گهر سیرجان با امیرقلعه نویی یک وضعیت عجیب و سینوسی است. 

به گزارش فوتبالی، گل‌گهر که فصل را خوب آغاز کرده بود، به یک باره در هفته‌های اخیر دچار افول شده و حالا می‌شود گفت کم کم در حال خروج از کورس قهرمانی است.

گل‌گهر سیرجان با خریدهایی داشت و نتایجی که از اول فصل گرفت در قامت یک مدعی ظاهر شده بود اما در پنج دیدار اخیر نمایشی ناامیدکننده داشت. حاصل شاگردان قلعه‌نویی در این بازه زمانی، ۴ تساوی و یک شکست سنگین بوده که باعث شده آن‌ها بردن را از یاد ببرند.

سیرجانی‌های متمول در این پنج دیدار کابوس‌وار در دو دربی کرمان به میدان رفته‌‌اند و مقابل حریف هم‌استانی، نتیجه‌ای بهتر از تساوی را بدست نیاورده‌اند. دو تساوی دیگر گل‌گهری‌‌ها به مصاف‌شان مقابل آلومینیوم در دیدار معوقه و برابر تراکتور در هفته شانزدهم برمی‌گردد که این روزها کیفیت خوبی دارند.

ضعیف‌ترین نمایش شاگردان قلعه‌نویی اما به دیدار سرنوشت‌ساز و حساس هفته گذشته این تیم برابر سپاهان باز می‌گردد؛ جایی که سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی مقابل سپاهان ده نفره مورایس تن به شکست سنگین ۴ بر یک دادند تا حسابی از کورس عقب‌ بیافتند.

آنها در پایان هفته پانزدهم با وجود یک بازی کمتر هم‌امتیاز با سپاهان و استقلال، در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند اما عملکرد نامناسب در این پنج مسابقه موجب شد تا حالا گل‌گهری‌ها در شرایطی دو پله سقوط کرده باشند که فاصله‌شان با شاگردان مورایس و ساپینتو به ترتیب ۸ و ۵ امتیاز باشد.

هفته‌های بد گل‌گهر درست مصادف با زمانی شده که برخی امیر قلعه نویی را گزینه داخلی با بخت بالای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران می دانند. در آستانه انتخاب سرنوشت‌ساز سرمربی تیم ملی، مطمئنا عملکرد این هفته‌های گل‌گهر، روی نظر انتخاب کنندگان تاثیر خواهد گذاشت. البته قلعه نویی یک دهه است که موفقیت خاصی نداشته و نه در لیگ برتر جام برده و نه حتی تیمهای بزرگ را شکست داده است. آخرین باری که قلعه نویی با تیمهایی که سرمربی شان بوده استقلال و پرسپولیس و حتی سپاهان را  شکست داده یادتان می آید؟ در هر حال باید دید قلعه نویی می فرصت تکمیل راهِ ناتمام ۲۰۰۷ را، در قطر ۲۰۲۳ به دست می‌آورد یا اتفاق دیگری می افتد.

2509