پشیمانی کاپیتان چلسی بابت نرفتن به بارسلونا؟

پشیمانی کاپیتان چلسی بابت نرفتن به بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپلیکوئتا کاپیتان اسپانیایی چلسی ادعا می کند که هیچ پشیمانی و حسرتی بابت نپیوستن به بارسلونا ندارد و از حضور در استمفوردبریج لذت می برد. 

به گزارش فوتبالی، در بهار سال 2022، قرارداد سزار آزپلیکوئتا با چلسی به پایان می رسید و همین موضوع باعث شد تا بارسلونا به جذب او علاقه نشان دهد. در همین راستا نمایندگان آزپلیکوئتا با سران کاتالان‌ها مذاکراتی داشتند و در حالی که همگان فکر می کردند که آزپلیکوئتا به زودی شاگرد ژاوی هرناندز می شود، اما او تصمیم گرفت تا بند تمدید قراردادش را فعال کند و در چلسی بماند. 

به نقل از سایت گل، چلسی در این فصل اصلاً وضعیت خوشایندی ندارد و فاصله آن‌ها با کسب سهمیه لیگ قهرمانان، کمی زیاد می باشد. در آن سو، بارسلونا روزهای خوبی را ژاوی هرناندز سپری می کند و فعلاً صدرنشین لالیگاست. آزپلیکوئتا درباره تصمیمش گفت: "من تمامی جام‌ها را با چلسی بردم و ما به عنوان بهترین تیم دنیا لقب گرفتیم. همچنین من کاپیتان باشگاه شدم. هیچ وقت نشده که فقط به فکر خودم باشم. نمی خواستم با خروج از چلسی، هواداران و مربی را ناامید کنم. من خیلی آشکارا درباره وضعیتم با مدیران باشگاه صحبت کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در استمفوردبریج بمانم."

4416