حضور پیمان یوسفی و علی فتح الله زاده در خوی برای کمک به زلزله زدگان

حضور پیمان یوسفی و علی فتح الله زاده در خوی برای کمک به زلزله زدگان

پایگاه خبری فوتبالی- پیمان یوسفی تهیه کننده و مجری تلویزیون و همچنین گزارشگر فوتبال و علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مناطق زلزله زده شهرستان خوی حضور پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان کشور از طریق مختلف اقدام به کمک رسانی به مردم زلزله زده خوی کرده اند، در همین راستا پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال و مجری برنامه ورزش و مردم به همراه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مناطق زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی حضور پیدا کردند تا علاوه بر کمک رسانی به مردم، بازدیدی از آخرین وضعیت موجود در مناطق زلزله‌زه زده داشته باشند. 

همانطور که می دانید فتح الله زاده و یوسفی هر دو زاده خوی و اهل این شهر هستند و برای بازدید از وضعیت همشهریان زلزله زده شان به خوی رفته بودند.

در این سفر فتح الله زاده و یوسفی از فعاليت‌هاى هلال احمر و نيروهاى امدادى نظير جمعيت امام رضا(ع) كه در این منطقه بسيار فعال هستند بازدید کردند و این دو همچنین با حضور در بخش فيرورق و روستاهاى اطراف نظير بدل آباد و خانقاه و همچنین دیدار با زلزله زدگان داخل شهر خوى، کمک های مردمی را به دست زلزله زدگان رساندند.

لازم به یادآوری است که پیمان یوسفی به صورت جداگانه و شخصی به خوی رفته بود و کمک هایی که برای مردم خوی به صورت شخصی جمع آوری کرده بود را به مردم این شهر زلزله زده رساند.

7655

7655