مزایده پیراهن کنعانی‌زادگان برای زلزله زدگان خوی

مزایده پیراهن کنعانی‌زادگان برای زلزله زدگان خوی

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع لژیونر تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر پیراهن خود آن را به نفع زلزله زدگان به مزایده گذاشت.

به گزارش فوتبالی، جامعه ورزش مثل دیگر اقشار برای همدردی و کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی تلاش خود را آغاز کرده است و بعد از اینکه طی چند روز گذشته تعدادی از پیشکسوتان ورزشی و بازیکنان سابق تیم ملی راهی این منطقه شدند تا کمک‌های مردمی خود را به این مناطق برسانند، امروز نیز محمدحسین کنعانی زادگان، پیراهنی که در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر آن را بر تن کرده بود و به امضای بازیکنان آن زمان تیم ملی رسیده را به مزایده گذاشت تا عواید حاصل از آن به زلزله زدگان خوی اختصاص یابد.

کنعانی زادگان که بر خلاف مسابقات جام جهانی 2022 قطر که توسط کارلوس کی‌روش نیمکت نشین شد و فرصت چندانی بجز بازی مقابل سه شیرها در نیمه دوم به دست آورد اما در دور مقدماتی و راه صعود به این مسابقات یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی به شمار می‌رفت و پیراهنی که در این مسابقات بر تن داشت را یکی از مهمترین دارایی‌های دوران فوتبال خود می‌داند. 

محمد حسین کنعانی زادگان در پستی که در صفحه اینستاگرامش در این باره منتشر کرده، نوشته است:

"سلام و عرض ادب خدمت مردم سرزمینم ایران

قبل از هرچیزی تسلیت عرض می کنم خدمت خانواده ملی پوشان قطع عضو ایران که در زلزله اخیر در ترکیه از دنیا رفتند روحشان شاد یادشان گرامی. اما این روزها مردم عزیز خوی با یک اتفاق تلخ همراه هستند و همه باید تو این شرایط بد سرما کمک حالشان باشیم. برای همین پیراهن با ارزش تیم ملی یکی از ارزشمندترین دارایی های زندگیم «پیراهن راه یابی به جام جهانی» را به نفع زلزله زدهای عزیز خوی به فروش می گذارم. دوستانی که قصد خرید پیراهن را دارن قیمت + شماره تماس خود را دایرکت کنند."

7655