یزدانی این بار در کنار مغانلو خندید

یزدانی این بار در کنار مغانلو خندید

پایگاه خبری فوتبالی- شادی مدافع جدید سپاهان در کنار شهریار مغانلو  پس از برتری مقابل فولاد به سوژه انتقادی هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، سیاوش یزدانی که در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت راهی سپاهان شد و در روزی که طلایی پوشان اصفهان با یک لشکر غایب به مصاف فولاد رفتند به ترکیب ثابت رسید تا او نیز سهمی در 3 امتیاز حساس فولاد آره‌نا داشته باشد.

پس از برد مقابل فولاد که در غیاب بازیکنان تاثیرگذار سپاهان و البته با خوش شانسی طلایی پوشان اصفهان به دست آمد عکسی از رختکن سپاهانی‌ها منتشر شد که سیاوش یزدانی در کنار شهریار مغانلو شادی زاید الوصفی از کسب 3 امتیاز دارند و انگار نه انگار همین چند هفته پیش مقابل یکدیگر قرار گرفتند و رقیب یکدیگر بودند.

سیاوش یزدانی که در بازی برگشت سپاهان- استقلال در اصفهان در ترکیب آبی‌ها حضور داشت در دقایق پایانی مرتکب اشتباه شد و در آخرین ثانیه‌ها به شهریار مغانلو پنالتی داد، این پنالتی در وضعیتی رقم خورد که شهریار حتی رو به دروازه نبود و موقعیت مسلم شوت‌زنی نداشت، ساپینتو نیز در واکنش به این اتقاق، سیاوش را از تیمش کنار گذاشت و به او اجازه نداد با تیم تمرین کند تا از جمع آبی‌ها کنار گذاشته شود.

یزدانی که در باخت مقابل تراکتور نیز روی هر دو گل دریافتی استقلال مقصر بود از استقلال جدا شد تا راهی سپاهان تیم سابق خود شود و حالا در کنار بازیکنی که چند هفته قبل روی او مرتکب خطای پنالتی شد بابت برد مقابل فولاد شادی ویژه‌ای را انجام می‌دهد، تصویری که سوژه انتقاد کانال‌های هواداری استقلال شده است.

برخی کاربران استقلالی در شبکه‌های اجتماعی توصیف جالبی درباره مدافع سابق استقلال داشتند و معتقد بودند سیاوش یزدانی انگار بلایی بود که از آسمان بر سر استقلال نازل شد، بازیکنی که پس از ماجرای سربازی اگر در زمین نبود، تیم را با مصاحبه‌هایش به دردسر می‌انداخت و اگر در زمین حضور داشت، به برگ برنده حریف تبدیل می‌شد.

7655