واکنش لاپورتا به حرف‌های برادر لیونل مسی

واکنش لاپورتا به حرف‌های برادر لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی صحبت های تندی را بر علیه خوان لاپورتا مطرح کرد و گفت که اگر مسی روزی به بارسا برگردد لاپورتا را از ریاست آبی و اناری ها برکنار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، البته برادر مسی بیانیه ای منتشر کرده است و در آن بابت حرف های تند خود عذر خواهی کرده است. خوان لاپورتا ریاست فعلی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود که امروز برگزار شد در واکنش به حرف های برادر لیونل مسی گفت:" ماتیاس عذرخواهی کرد و بهتر است دیگر به آن نپردازیم. این موضوعی تمام شده است."

لاپورتا در ادامه افزود:" اهمیتی به حرف های او نمی دهم. لیونل مسی عضو همیشگی بارسلونا است و افتخار می کنیم که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از بارسلونا فوتبالش را شروع کرد و اینجا تاریخ‌سازی کرد. او اکنون بازیکن پی اس جی است و به احترام او و باشگاهش ترجیح می دهم از مسی حرف نزنم."

خوان لاپورتا درباره عذر خواهی ماتیاس مسی نیز گفت:" من عذرخواهی‌اش را قبول کردم. همه ما مسی را دوست داریم و هرگز علیه او حرف نخواهیم زد. حرف های ماتیاس تاثیری روی رابطه لئو و بارسلونا نخواهد گذاشت. ماتیاس را تا حدی درک می کنم و نمی خواهم واکنشی به اظهارنظرش داشته باشم، چون عذرخواهی کرد."

1471