بارسلونا و رد پیشنهادهای زمستانی برای هافبکش

بارسلونا و رد پیشنهادهای زمستانی برای هافبکش

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا برای فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی خود در زمستان از سه باشگاه مختلف پیشنهاد دریافت کرده است اما سران آبی و اناری ها ترجیح داده اند که این پیشنهاد ها را نادیده بگیرند و آن ها را رد کنند.

به گزارش فوتبالی، فرانک کسیه در تابستان گذشته از میلان به بارسلونا پیوست. البته او هرگز نقش یک بازیکن اصلی را در ترکیب بارسا نداشته است چرا که سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی اول بارسلونا است. البته با مصدومیت بوسکتس انتظار می رود که در بازی های پیش‌رو، بیشتر شاهد حضور فرانک کسیه باشیم.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا در ماه ژانویه که ماه نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال اروپا بود، سه پیشنهاد مختلف برای فرانک کسیه دریافت کرده است. یکی از این پیشنهاد ها از لیگ برتر انگلیس و دو تای دیگر از سری آ ایتالیا بوده است.

کسیه در حال حاضر 26 سال دارد. او در زمستان از میلان پیشنهاد داشته است. در واقع میلانی ها می خواستند هافبک سابق خود را برگردانند که بارسلونا با این قضیه مخالفت کرد. از سوی دیگر اینتر هم به دنبال جذب کسیه بوده است که در این امر ناکام مانده است.

تاتنهام در لیگ برتر انگلیس تیم دیگری بوده است که به دنبال جذب کسیه بوده است اما بارسا به پیشنهاد آن ها هم پاسخ منفی داده است. در واقع ژاوی هرناندز خواستار حفظ کسیه در بارسا برای ادامه فصل بوده است.

1471