فروش جانشین مسی راه حل بارسلونا برای خرید پدیده برزیلی؟

فروش جانشین مسی راه حل بارسلونا برای خرید پدیده برزیلی؟

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه، پدیده 17 ساله برزیلی بازیکنی است که بارسلونا او را برای تابستان آینده در نظر گرفته است اما برای تامین هزینه خرید او ممکن است تا حدودی دچار مشکل شود.

به گزارش فوتبالی، ویتور روکه مهاجم تیم اتلتیکو پارانائنسه است و از او در کنار اندریک که به رئال مادرید ملحق شد، به عنوان دو برزیلی برتر آینده دار دنیای فوتبال یاد می شود. بارسلونا پس از این که اندریک را از دست داد، مصمم است که ویتور روکه را جذب کند. سران بارسلونا می خواهند برای بلند مدت، این مهاجم جوان برزیلی را جایگزین رابرت لواندوفسکی کنند.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، ویتور روکه در حال حاضر قیمتی حدود 30 میلیون یورو دارد که این مبلغ می تواند 5 میلیون یورو هم متغیر داشته باشد. بارسلونا برای خرید یک بازیکن 17 ساله با چنین مبلغی ممکن است با مشکل روبرو شود و به همین دلیل آنسو فاتی احتمال دارد که در تابستان راهی تیمی مثل منچستر یونایتد و یا آرسنال شود.

از فاتی در بارسا به عنوان جانشین مسی یاد می شد و پیراهن شماره 10 هم به او داده شد اما عملکردش چنگی به دل نزده است و مصدومیت های زیادی دارد. او به تازگی مورد توجه تیم های بزرگ انگلیسی قرار گرفته است.

1471