عذرخواهی برادر مسی از اظهار نظر جنجالی در مورد بارسلونا

عذرخواهی برادر مسی از اظهار نظر جنجالی در مورد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی از اظهار نظر عجیبش در مورد بارسلونا و تاریخ این باشگاه ابراز پشیمانی کرد.
به گزارش فوتبالی، ماتیاس مسی مدتی پیش در استریم خود روی پلتفرم توییچ، لیونل مسی، دارنده هفت عنوان توپ طلا و قهرمان جهان، را تنها عامل موفقیت و مشهور شدن باشگاه بارسلونا دانست و گفت: بارسلونا فقط به خاطر مسی شناخته شد؛ هیچکس آن ها را قبل از وی نمی شناخت و هرکسی که به موزه باشگاه بارسلونا برود، می فهمد که این موزه فقط به لطف مسی ساخته شده است.
با این حال، این صحبت ها واکنش های شدیدی را از سوی هواداران بارسلونا در پی داشت و این مسئله باعث شد که ماتیاس در پستی در اینستاگرام، از اظهار نظر قبلی خود عذرخواهی کرده و بنویسد: من به خاطر صحبت هایم در شبکه های اجتماعی عذر خواهی می کنم؛ این فقط یک شوخی بین من و پسرم و دوستانمان بود و من هیچوقت در مورد باشگاه بزرگی مثل بارسلونا و تاریخ غنی اش چنین فکری نمی کنم. باشگاهی که چیزهای زیادی را به خانواده من و به خصوص لئو بخشیده است. برای ما، کاتالونیا خانه دوم است و به دلیل صحبت هایم بسیار شرمنده ام و از همه هواداران بارسلونا عذرخواهی می کنم.


1886