دو اتفاق عجیب در روز آخر نقل و انتقالات NBA

دو اتفاق عجیب در روز آخر نقل و انتقالات NBA

پایگاه خبری فوتبالی- مهم ترین ترید در روز آخر نقل و انتقالات بسکتبال ملی آمریکا، بین دو تیم بروکلین نتس و فینیکس سانز رقم خورد تا آخرین ستاره بروکلین نیز به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز در انتقالی عجیب، کوین دورنت، فوق ستاره بروکلین نتس، در ازای میکال بریجز، کم جانسن، جی کرودر و 4 پیک درفت راند اول و یک حق جابجایی پیک درفت در سال 2028، به فینیکس سانز ترید شد تا هم بازی دوین بوکر، کریس پال و دی آندره آیتون در فینیکس شود. گفتنی است که به همراه دورنت، تی جی وارن نیز راهی فینیکس خواهد شد.

به نظر می رسد که این انتقال، در پی انتقال کایری اروینگ از بروکلین به دالاس در روزهای گذشته بوده و کوین دورنت نیز پشت سر هم بازی سابق خود، درخواست ترک بروکلین را داده است. به این ترتیب نسل طلایی قابل انتظار بروکلینی ها که با سه بازیکن بزرگ یعنی کوین دورنت، جیمز هاردن و کایری اروینگ در حال ساخت بود، به پروژه ای شکست خورده تبدیل شد تا هر سه بازیکن در ادامه فصل در تیم های دیگری به فعالیت خود ادامه دهند.

گفتنی است که در ترید مهم دیگر روز آخر NBA، دی آنجلو راسل در تریدی سه تیمه به همراه جرد وندربیلت و مالیک بیزلی به لیکرز پیوستند و راسل وستبروک به یوتا جاز اضافه شد؛ همینطور مینسوتا تیمبروولوز نیز مایک کانلی را از این ترید به دست آورد.

1886