واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به حذف تیمش از جام حذفی فرانسه

واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به حذف تیمش از جام حذفی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن و المپیک مارسی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی المپیک مارسی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و پاری سن ژرمن را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در این فصل هم مثل فصل قبل در رقابت های جام حذفی فرانسه ناکام ماند. کریستوف گالتیه سرمربی فرانسوی پی اس جی درباره حذف تیمش از این رقابت ها گفت:" این شکست مشخصا برای بازیکنان، هواداران و باشگاه بسیار ناراحت کننده و ناامید کننده است، اما اتفاقی است که افتاده و کار بیشتری از ما برنمی‌آید. می‌دانستیم که امشب بعضی افراد خوشحال و بعضی افراد ناراحت خواهند شد و متاسفانه ما در سمت ناراحت داستان قرار گرفتیم."

گالتیه در ادامه افزود:"حالا فرصت ناراحتی نداریم و این شکست نباید به بازیکنان فشار بیاورد. باید خیلی زود همه چیز را از سر بگیریم. در فاصله سه روز باید در زمین موناکو به میدان برویم، به خوبی ریکاوری کنیم و تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو باشد."

هدف اصلی پاری سن ژرمن بدون شک در این فصل هم مثل فصل های قبل قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید که در آن تورنمنت به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470