انتقاد تن هاگ از مهاجم فرانسوی منچستریونایتد: او همیشه مصدوم است

انتقاد تن هاگ از مهاجم فرانسوی منچستریونایتد: او همیشه مصدوم است

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اذعان کرد که هیچ وقت آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی‌اش را در وضعیت صد در صد آماده ندیده است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته آنتونی مارسیال دوباره از ناحیه مفصل ران مصدوم شد و دوباره برای مدتی از میادین به دور خواهد بود. مهاجم سابق موناکو در این فصل چند بار دچار مصدومیت شده و از ژانویه 2021 نتوانسته 90 دقیقه کامل برای شیاطین سرخ بازی کند. او دیدار مقابل لیدزیونایتد که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید را از دست داد تا برای نوزدهمین بار، بازی‌های یونایتد را در این فصل از دست بدهد. اریک تن هاگ در حالی قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرد که امیدوار به درخشش مارسیال بود. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ به خبرنگاران درباره مهاجم فرانسوی‌اش گفت: "همیشه از نواحی مختلف مصدوم می شود. در حال حاضر، مفصل رانش مصدوم است. او هیچ وقت حاضر نیست، اما من نمی خواهم نیمه خالی لیوان را ببینم. او هیچ وقت در این فصل 100% آماده نبوده اما زمان‌هایی که در زمین حضور داشته، توانسته تاثیر مثبت بگذارد. حتی در صورت 90، 85 و 80 درصد آمادگی نیز، او بازیکن خوبی است. ما همه کار برای او می کنیم و البته آنتونی نیز در تلاش است."

4416