انتقاد سرمربی سابق بارسلونا از انتقال ستاره هلندی به لیورپول

انتقاد سرمربی سابق بارسلونا از انتقال ستاره هلندی به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند معتقد است که کودی گاکپو ستاره هلندی سابق آیندهوون، کمی زودتر از موعد به لیورپول پیوست. 

به گزارش فوتبالی، کودی گاکپو در خط حمله تیم ملی هلند در جام جهانی 2023، عملکرد بسیار خوبی داشت و توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و در نهایت با رقم 28 میلیون یورو به لیورپول پیوست تا مشکلات هجومی این تیم را حل کند. اما این بازیکن بعد از انجام 6 بازی، هنوز به دنبال زدن گل اولش با پیراهن قرمزهای بندر مرسی ساید است و این موضوع باعث شده تا حتی کومان نیز این انتقال را زیر سوال ببرد. 

به نقل از سایت گل، کومان در گفت و گویی با اندی فن در میدن در یوتوب گفت: "او به تیمی رفته که اوضاع و احوال مناسبی ندارد. اگر شما گلزنی نمی کنید یا زیاد در ترکیب به کار گرفته نمی شوید و یا نمی توانید در بازی‌ها به پیروزی برسید، شرایط برای شما سخت تر از قبل خواهد شد، مخصوصاً اگر بازیکنی جوان باشید. برای بازیکنی در سن 28 سالگی، شاید اوضاع متفاوت بود و او می توانست با تجربه‌اش به باشگاه کمک کند. سطح بازی در انگلیس از هلند بالاتر است، اما گاکپو بازیکنی جوان است. گراونبرخ نیز به بایرن مونیخ پیوست و حالا به او نیز بازی نمی رسد."

4416