گزارش ویژه/ تراکتور کاوه را نمی‌خواهد/ مهاجم جدید پاکو از اسپانیا می‌آید

گزارش ویژه/ تراکتور کاوه را نمی‌خواهد/ مهاجم جدید پاکو از اسپانیا می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - گویا باشگاه تراکتور با یک مهاجم اسپانیایی به توافق رسیده که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ظرف یکی دو روز آینده از او رونمایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، طبق شنیده‌ها باشگاه تراکتور اقدام به جذب مهاجمی خارجی کرده تا به عنوان سهمیه فیفا یک یار جدید به تیم خود اضافه کند.

این درحالی است که رای کمیته تعیین وضعیت به نفع تراکتور بود و فسخ قرارداد کاوه رضایی توسط این کمیته غیرقانونی اعلام شد. با این حال گویا باشگاه تراکتور قصدی برای بازگرداندن کاوه رضایی ندارد و بیشتر دنبال اخذ غرامت از این مهاجم است. غرامتی که رقمی قابل توجهی است و باید دید باشگاه تراکتور خواهد توانست این مبلغ مدنظر خود را از کاوه دریافت کند یا نه.

پاکو خمز که در نشست مطبوعاتی خود عنوان داشت کاوه متعلق به گذشته باشگاه است، در این مدت دنبال جذب مهاجم برای تیمش بوده که گویا توانسته با وینگری از اسپانیا به توافق برسد.

 وینگری که توانایی بازی در نوک خط حمله را دارد و باتوجه به هموطن بودن با خمز، درک کاملی از خواسته‌های این سرمربی خواهد داشت.

آن‌طور که به گوش رسیده مهاجم مدنظر تراکتور در تهران حضور دارد تا تست‌های پزشکی را در ایفمارک پشت سر بگذارد و اگر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی در این مورد رخ ندهد، به زودی شاهد رونمایی از او حتی قبل از بازی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک خواهیم بود.

1997