پیروزی رئال مادرید مقابل پرافتخارترین تیم دنیا و صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان

پیروزی رئال مادرید مقابل پرافتخارترین تیم دنیا و صعود به فینال جام باشگاه‌های جهان

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان، رئال مادرید و الاهلی مصر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون رئال مادرید در یک قدمی فتح یک جام دیگر قرار گرفته است. رئال مادرید باید در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف الهلال عربستان بروند و در صورت پیروزی در آن بازی قهرمان جام باشگاه های جهان می شوند.

تیم الاهلی مصر از لحاظ تعداد جام هایی که به دست آورده است، پر افتخار ترین تیم تاریخ فوتبال است و اکنون رئال مادرید با چهار گل این تیم را شکست داد. گل های رئال مادرید را در این بازی وینیسیوس جونیور در دقیقه 42، فدریکو والورده در دقیقه 46، سرجیو آریباس و رودریگو گوئس در وقت های اضافه پایان بازی به ثمر رساندند. در این بازی لوکا مودریچ هم در دقیقه 87 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

تک گل الاهلی در این بازی توسط علی معلول در دقیقه 63 به ثمر رسید. تیم آنچلوتی می تواند با قهرمانی در جام باشگاه های جهان، فشار هایی را که در حال حاضر روی تیمش وجود دارد، تا حدودی بکاهد.

تماشای خلاصه بازی الاهلی مصر 1-4 رئال مادرید

1470