نجات مهاجم سابق چلسی از آوار زلزله ترکیه تکذیب شد

نجات مهاجم سابق چلسی از آوار زلزله ترکیه تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - ولکان دمیرل سرمربی تیم هاتای اسپور که در لیگ دسته اول ترکیه حضور دارد، روز چهارشنبه خبر نجات کریستین آتسو مهاجم اسبق چلسی را از زیر آلوار زلزله در ترکیه تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، دمیرل اعلام کرد که هنوز خبری از بازیکن اسبق لالیگا و لیگ برتر انگلیس ندارد. دمیرل در مصاحبه با نشریه حریت بیان کرد:"خواهش می کنم که ننویسید که کسی نجات پیدا کرده آن هم در حالی که از نجات یافتنش مطمئن نیستید. افراد صاحب خانواده هستند و امیدها، دردها و ناراحتی هایشان افزایش می یابند. هنوز خبری از آتسو و تانر ساووت (مدیر ورزشی تیمش) نداریم. اگر آنها در بیمارستان بودند، این را نمی گفتم. لحظات خیلی سختی را تجربه می کنیم."

به نظر می رسد که این خبر اشتباه به خاطر  اشتباهات در شناسایی هویت بازماندگان بوده است. گوربی قهوه چی، پزشک باشگاه هاتای اسپور در این باره گفت:" زمانی که شنیدیم آتسو را به بیمارستان دورتویل بردند، به سراغش رفتیم اما در آن جا نبود. متاسفانه باید بگوییم که در حال حاضر تانر ساووت و کریستین آتسو را پیدا نکرده ایم."

روز گذشته یکی از مدیران باشگاه هاتای اسپور مدعی شده بود که ستاره غنایی نجات پیدا کرده است اما این مهاجم 31 ساله هنوز پیدا نشده است. آتسو در آخرین بازی خود در یکشنبه گذشته گلزنی کرد. وی تجربه حضور در تیم هایی نظیر پورتو و نیوکاسل را هم داشته است. شهر هاتای 180 کیلومتر از مرکز زلزله 7.6 ریشتری منطقه قهرمان مرعش فاصله دارد. تا کنون بیش از یازده هزار کشته در ترکیه و سوریه تایید شده است.

4125