واکنش یوونتوس به شایعه فسخ قرارداد پوگبا

واکنش یوونتوس به شایعه فسخ قرارداد پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر فوتبالی باشگاه یوونتوس ایتالیا، شایعات مبنی بر فسخ قرارداد پوگبا به دلیل مصدومیت های مکرر این بازیکن را رد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از DAZN، پل پوگبا، ستاره فرانسوی دنیای فوتبال در ابتدای فصل جاری با قراردادی آزاد راهی یوونتوس شد تا برای دومین بار در دوران ورزشی اش پیراهن این تیم را بر تن کند؛ با این حال، مصدومیت در پیش از فصل باعث دوری پوگبا برای مدت زیادی از میادین شد و او علیرغم این که یک بار در این فصل در لیست یووه قرار گرفته است، هنوز شانس بازی برای تیم ایتالیایی را پیدا نکرده. 

این مصدومیت ها باعث شده که شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد پوگبا از طرف یوونتوس به گوش برسد که این شایعات، توسط فرانچسکو کالوو، مدیر فوتبالی این تیم رد شد. وی گفت:" شایعات بی اساس هستند؛ ما آن ها را می شنویم اما من همه آن ها را قویا رد می کنم. پل یک خرید بلندمدت برای ما است و مصدومیت ها اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال هستند.این مسئله صحت دارد که روند حضور دوباره او در یوونتوس کمی مختل شده است اما او هر روز به سختی تمرین می کند و ما امیدواریم که به زودی به ترکیب ما اضافه شده و تاثیرگذاری خوبی در یوونتوس داشته باشد."

1886