چشم انتظار بمب‌های سردار در والیبال به جای فوتبال!

چشم انتظار بمب‌های سردار در والیبال به جای فوتبال!

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون پس از صعود سریک به فینال لیگ برتر والیبال زنان که مالکیت آن را در اختیار دارد، تصمیم دارد برای فصل آینده بمب بترکاند.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته بود که سردار آزمون شروع به تیم داری در لیگ والیبال زنان کرد و از همان ابتدا، توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال را به لیگی کشاند که شاید قبل تر هیچ اطلاعاتی از آن نداشتند. 

«سریک» نام اسب شخصی و مورد علاقه آزمون بود که روی تیم والیبال این مهاجم ملی پوش هم گذاشته شد.

سریک با سرمایه‌گذاری قابل توجه سردار در همان سال نخست از لیگ یک، جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و حالا در روز قبل در شرایطی که کمتر از دو سال از تاسیس این باشگاه می‌گذرد، به فینال بالاترین سطح والیبال زنان در ایران رسیده است. آنها عصر سه‌شنبه در حضور پرتعداد هواداران بانو گنبدی، سالن المپیک این شهر را غرق در شادی کردند و دومین برد و نخستین حضورشان در فینال را جشن گرفتند.

سردار که این روزها به اکثر دقایق بازی‌های لورکوزن را از روی نیمکت تماشا می‌کند و زمزمه‌های بازگشت دوباره‌اش به لیگ روسیه شنیده می‌شود، در این روزها پیگیر جدی نتایج سریک است و از موفقیت قابل توجه روز گذشته تیمش، حسابی به وجد آمده است. او حالا در مصاحبه‌ای گفته پاداشی به والیبالیست‌های بانویش خواهد داد که حتی در لیگ فوتبال مردان هم به بازیکنان پرداخت نشده است.

از طرفی آزمون خبر داده که می‌خواهد همچنان پرقدرت به دست و دلبازی‌هایش در والیبال زنان ادامه دهد و فصل بعد، ستاره‌های بیشتری را به گنبد بکشاند. با این حساب احتمال در چند ماه پیش رو بیشتر از پیگیر اخبار فوتبالی آزمون، باید منتظر بمب‌های سردار در والیبال زنان باشیم.

2509