هوادار و تراکتور به‌دنبال برهم‌ زدن چینش عدد یک!

هوادار و تراکتور به‌دنبال برهم‌ زدن چینش عدد یک!

پایگاه خبری فوتبالی - هوادار و تراکتور به دنبال کسب دومین برد در چهارمین بازی تاریخ بین دو تیم‌ خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، یک تساوی، یک برد برای بنفش‌پوشان و یک پیروزی برای پرشورها؛ آمار بازی‌های لیگ برتری تاریخ دو تیم هوادار و تراکتور چنین است. در همین راستا و در بازی چهارم بین دو تیم، باید دید کدام سرمربی با خواباندن مچ دیگری چینش عدد یک در نتایج حاصله را به نفع خود دو خواهد کرد؟

بین نفرات دو تیم نیز مردان مشترک اندکی وجود دارند ولی با این حال احتمالا شاهد دیدارهای جالبی بین برخی نفرات باشیم. مهم‌ترین چهره تیم تهرانی، بازیکن جدیدا به خدمت گرفته شده آن‌ها یعنی مسعود شجاعی است. مسعود که در دور رفت توانسته با نساجی از سد تراکتورِ خمز بگذرد، دیدار دوباره‌ای با این سرمربی اسپانیایی خواهد داشت و امیدوار است دوباره در این جدال لالیگایی برنده باشد.

هم‌چنین ساکت الهامی سرمربی هوادار نیز چهره شناخته شده‌ای برای تی‌تی‌هاست. مردی که با تراکتور قهرمانی در جام حذفی را جشن گرفت و قبل پاکو خمز نیز پیشنهاد حضور در جمع سرخ‌ها را در جیب خود داشت که درنهایت باشگاه هوادار مانع از این انتقال شد. 

شایان ذکر است ساکت الهامی و مسعود شجاعی هردو در مقطعی سرمربیگری تراکتور را برعهده داشتند تا دیدار امروز تراکتور با هوادار به نوعی مصاف با دو سرمربی قبلی نیز باشد!

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه هوادار هم مقطع کوتاهی عضو تراکتور بوده که البته چنان در درون دروازه قرار نمی‌گرفت و محمدرضا اخباری جوان همواره بر وی ترجیح داده می‌شد. اتفاقی که دوباره برای این گلر باتجربه افتاده و وی بیشتر نیمکت‌نشین خالدآبادی، گلر جوان هوادار است.

اما در اردوی پرشورها نیز دو هواداری سابق حضور دارند. سیدمحمد حسینی مدافع سابق تراکتور که فصل گذشته درخدمت تیم تهرانی بود، باتوجه به مصدومیت شدید خود دیدار با هم‌تیمی‌های سابقش را از دست خواهد داد. هم‌چنین سجاد دانایی نیز سابقه پوشیدن پیراهن هوادار را در کارنامه خود دارد که البته توسط پاکو چندان به بازی گرفته نمی‌شود.

1997