احتمال خرید منچستریونایتد توسط قطری ها

احتمال خرید منچستریونایتد توسط قطری ها

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته های گذشته خبرهایی مبنی بر فروش منچستریونایتد توسط خانواده آمریکایی گلیزر منتشر شده و حالا غول فوتبال انگلیس پیشنهادی بزرگ از سمت سرمایه گذاران قطری دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Mail، بنظر می رسد که پس از نیوکاسل و منچسترسیتی که توسط سرمایه گذاران عربستانی و اماراتی خریداری شده و اداره می شوند، به نظر تیم دیگر شهر منچستر نیز به زودی مالکانی از خاورمیانه خواهد داشت.
مطابق گزارش های رسیده، شرکت های بزرگ نفتی قطر که جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار کردند، حالا آماده خرید باشگاه بزرگی در فوتبال هستند و با توجه به علاقه شیخ تمیم بن حامد، امیر قطر، به منچستریونایتد، نظرها در قطر به سمت این باشگاه جلب شده است؛ قطری ها قصد دارند که ضمن خرید این باشگاه، بودجه ای قابل توجه را به اریک تن هاخ اختصاص دهند تا ترکیب شیاطین سرخ را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو تقویت کند.
همینطور گزارش ها حاکی از آن است که تیم مالی که قصد خریداری یونایتد را دارد کاملا با تیمی که مالکیت پاری سن ژرمن فرانسه را در اختیار دارد متفاوت بوده و حالا که خانواده گلیزر رسما از علاقه خود برای خرید پرافتخارترین باشگاه لیگ برتر انگلیس پرده برداشته اند، پیشنهاد خود را ارسال خواهند کرد.
از دیگر افراد علاقه مند به خرید یونایتد می توان به سر جیم رتکلیف، مالک باشگاه نیس فرانسه و طرفدار قدیمی منچستریونایتد و کانر مک گرگور، ورزشکار بریتانیایی مطرح در رشته UFC اشاره کرد.

1886