واکنش سرمربی منچستریونایتد به اتهامات مالی علیه منچسترسیتی

واکنش سرمربی منچستریونایتد به اتهامات مالی علیه منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد امشب (چهار شنبه نوزدهم بهمن ماه) از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف لیدز یونایتد می رود و باید دید که شیاطین سرخ در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی اخیرا دچار مشکلات مالی شده است چرا که به نظر می رسد آن ها مرتکب تخلف شده اند و ممکن است که با جریمه روبرو شوند و همچنان تحقیقات درباره سیتیزن ها ادامه دارد.

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد درباره مشکلاتی که منچستر سیتی با آن روبرو شده است و اتهاماتی که به این تیم وارد شده است گفت:« نظری ندارم. در مورد قوانین مالی اطلاعی ندارم. من یک سرمربی فوتبال هستم و باید روی شغلم تمرکز کنم. افراد دیگری باید روی این مسئله کار کنند.»

اریک تن هاگ درباره غیبت کاسمیرو در بازی تیمش مقابل لیدز یونایتد گفت:«همیشه باید با بازیکنانی که در دسترس هستند بازی کنم و ما یک تیم داریم، بازیکنان بسیار خوبی در تیم ما هستند که در ترکیب اصلی قرار نمی گیرند و باید به آن ها این فرصت را داد. پس از بازی بهانه من نمی تواند این باشد که کاسمیرو نبود، آنتونی مارسیال نبود. ما باید پیروز شویم. منچستریونایتد قادر به این کار است و بدون توجه به بازیکنانی که در زمین هستند، باید در بازی ها پیروز شویم.»

1471