برد سه گله یوونتوس با درخشش مهاجم صربستانی

برد سه گله یوونتوس با درخشش مهاجم صربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و سالرنیتانا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را یوونتوس با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در بازی های اخیر دچار تزلزل شده بود و امتیازاتی را از دست داد. در واقع شوک ناگهانی به این تیم و کسر 15 امتیاز به خاطر تخلف های مالی موجب شده بود تا این تیم و بازیکنانش به طور کامل انگیزه خود را از دست بدهند. اکنون دوباره یووه آن انگیزه خود را به دست آورده است و موفق شد در بازی مقابل سالرنیتانا عملکرد خوبی داشته باشد و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. آلگری پس از کسر 15 امتیاز از تیمش گفت که هدفش در سری آ در این فصل فقط بقا و ماندن در این لیگ است و به نظر می رسد که آن ها از سهمیه های اروپایی دور هستند.

در این بازی ولاهوویچ، مهاجم صربستانی یوونتوس خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. او در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 45 به کاستیچ پاس گل داد و در دقیقه 47 هم گل دوم خود را به سالرنیتانا زد.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس 3-0 سالرنتیانا

1470