سرآسیایی: گل گهر سیرجان محکوم به بُرد است/ فوتبال‌مان فرا استانی است

سرآسیایی: گل گهر سیرجان محکوم به بُرد است/ فوتبال‌مان فرا استانی است

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید تیمش در دربی کرمان محکوم به بُرد است.

به گزارش فوتبالی، مجتبی سرآسیایی ۱۸ بهمن ماه در کنفرانس خبری پیش از بازی گل گهر و مس کرمان اظهار کرد: در ابتدای صحبت، معذرت‌خواهی بابت نتیجه هفته گذشته از تمام هواداران‌مان و مردم خوب سیرجان و کرمان داشتیم و این قطعا در ادامه مسیر با درایت آقای قلعه نویی تبدیل به فرصت و درس برای ما خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیمش چند روز تمرینی سختی را پشت سر گذاشته و باید به بهترین نحو از این مسئله عبور کند، افزود: روزهای سختی بود اما به تیم و فوتبال‌مان که فرااستانی است افتخار می‌کنیم همه هواداران فوتبال ایران علی‌رغم پیگیری تیم‌های هوادار خودشان، پیگیر نتایج و نوع زیبای فوتبال ما و گل گهر هستند.

وی ادامه داد: ما به بازیکن‌های خودمان افتخار می‌کنیم. تیمی کاملا متحد داریم که با درایت قلعه نویی و تلاش و همت بازیکنان از این مقطع سخت عبور خواهیم کرد و شرایط خیلی خوبی را در آینده خواهیم داشت.

سرآسیایی بیان کرد: هرچند باید بگویم در بازی هفته قبل توبیخ واقعی فوتبالی شدیم، در آن بازی و دو سه بازی قبلش با اینکه موقعیت‌های خوبی را با ساخت بازی خوبمان خلق کردیم ولی از آنها استفاده نکردیم و ما در بازی با سپاهان توبیخ شدیم. در این بازی می توانستیم حتی برنده باشیم اما برخی جاهایش اشتباهات فردی بود که مانع شد و از فرصت‌ها استفاده ۱۰۰ درصدی نکردیم

مربی گل گهر در خصوص دیدار تیمش برابر مس کرمان گفت: در رابطه با بازی این هفته که بسیار مهم است، انرژی زیادی می‌خواهیم و البته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم ولی محکوم به بُرد هستیم که با تمام توان و انرژی خوب این بازی را انجام دهیم و بتوانیم برنده بازی باشیم. هرچند می‌دانیم تیم مس کرمان جوان و پر انرژی است و به زبان ما فوتبالی‌ها تیم کوشا، اکتیو و در درگیری‌های تن به تن قابل و تحت مربی‌گری یک مربی جوان و خوب است اما ما تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی بیان کرد: همه در این مجموعه به این موضوع قائل هستیم که این بازی و دیگر بازی‌های پیش‌رو را با حداکثر امتیاز بیرون بیاییم تا بتوان به آرمان هدفمند آخر فصل برسیم.

سرآسیابی در ادامه گفت: مسئله آخر که اهمیت زیادی دارد حضور و تشویق هواداران خوب‌مان است؛ هر تیمی هدفگذاری‌اش در فوتبال دنیا و ایران این است که اگر بخواهد در بالای جدول باشد و در ایران جزو  پنج تیم اول باشد حداقل چهار آیتم مهم دارد که شامل کادر فنی، مربی خوب، بازیکنان و ساختار و هدف‌گذاری باشگاه است.

وی تصریح کرد: باشگاه خیلی خوب و بزرگی داریم که با هدف‌گذاری خوب در لیگ شرکت کردند، در رابطه با کادر فنی در راس آن آقای قلعه نویی که پرافتخارترین در لیگ فوتبال ایران است  و کادر فنی خوبی از لحاظ کارایی و تجربه و قابیلت داریم. در رابطه با بازیکن هم باید بگویم که ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیت از لحاظ فنی و تاکتیکی داریم و از همه مهم‌تر یک تیم متحد داریم و با قلبشان بازی می کنند.

مربی گل گهر سیرجان اضافه کرد: ضلع تکمیل‌کننده این سه ضلع هوادارن پرشور و علاقمند است، ما از پتانسیل هواداران هم بهره‌مند هستیم که نیاز داریم در بازی‌های پیش‌رو و شور و انرژی عامل محرک بزرگ در مسابقات باید باشد.

وی در پایان گفت: از همین جا از مردم خوب و خون‌گرم سیرجان که این تیم را دوست دارند، دعوت می‌کنم که فردا کنار ما باشند و انرژی خود را به ورزشگاه بیاورند و کمک کنند تا به هدف‌مان برسیم.

2636