پسر رونالدینیو در بارسلونا ماندنی شد

پسر رونالدینیو در بارسلونا ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو مندس ده آسیس موریرا پسر رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل که مدتی در باشگاه بارسلونا تست داده بود، در این تیم ماندنی شد و به کارش در آکادمی بارسلونا ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا اعلام کرد که زمان بیشتری در شهر بارسلونا خواهد ماند چرا که پسرش در آکادمی این تیم ماندنی شده است. ژائو پس از جدایی از کروزیرو، در باشگاه بارسلونا تست داد و به نظر می رسد که در تست ها پذیرفته شده و در تیم جوانان بارسا توپ خواهد زد.

ژائو در پست مهاجم نوک بازی می کند که بازیکنی تکنیکی و چپ پا است. او حدود هجده سال سن دارد و هنوز نتوانسته شکوفایی لازم را داشته باشد و تا کنون در لیست تیم های پایه برزیل قرار نگرفته است. عموی او روبرتو ده آسیس وکالت وی را به عهده گرفته است. زمانی روبرتو وکیل برادرش بود و حالا وکالت برادرزاده اش را به عهده گرفته است. رونالدینیو رابطه خوبی با خوان لاپورتا مدیر بارسلونا دارد.

باید دید که ژائو در صورت ماندن در بارسلونا آیا می تواند به موفقیت برسد یا نه هر چند که با توجه به این که بسیاری از پدیده های حال حاضر فوتبال دنیا در سنین کمتر به دنیای فوتبال معرفی می شوند، مشخص نیست که ژائو چقدر می تواند پیشرفت کند.

4125