طعنه درویش به اشتباهات داوری؛ کسی را که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد

طعنه درویش به اشتباهات داوری؛ کسی را که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس به حواشی دیدار این تیم با آلومینیوم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش در خصوص جنجال های بوجود آمده در دیدار این تیم با آلومینیوم در برنامه فوتبال برتر گفت:" ما سه هفته پیش وقتی ذوب آهن را بردیم، گفتیم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و دو گلی که در جام حذفی خوردیم هم خطا بود. این حکایت ادامه پیدا کرد تا به بازی با فولاد رسید. اینکه مردم را به بیراهه می‌کشند و می‌گویند VAR، اگر بنا باشد داور آن صحنه را برای ما سوت نزند، آن صحنه را می‌بیند و می‌گوید خطا نیست. آدم خواب را می‌توان بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب می‌زند نه! چه علتی دارد که دوست ندارند پرسپولیس حاصل زحمات خودش را ببینند؟"

مدیرعامل پرسپولیس به انتقاد از صحبت های رئیس کمیته داوران پرداخت:” رئیس کمیته داوران می گوید پرسپولیسی ها اینقدر عصبانی هستند، فقط یک پنالتی برایشان گرفته نشده است. به نظر شما این حرف سنجیده است؟ یک پنالتی سه امتیاز است. یا گفته اند از این به بعد داوران خوب می‌گذاریم. خب چرا تا الان داور بد گذاشته اید؟ اگر کسی فوتبال بداند، می فهمد که یک پنالتی برای ما سه امتیاز دارد یا در بازی قبل می‌توانست ما را نجات دهد.”

درویش در پایان گفت:” وقتی ما با این سیل تخلف ها روبرو می شویم و رئیس کمیته داوران همچین صحبت هایی انجام می دهد، شائبه بر انگیز است. اگر داوری نخواست حق مسلم ما را بدهد ما باید حق‌مان را از کجا بگیریم؟ جریمه شدن داوران برای تیمی که ضرر کرده چه فایده ای دارد؟ ما که VAR نمی آوریم، پس ما حق‌مان را از کجا بگیریم؟ ما در یک دادگاهی هم رفتیم و گفتند حق با شماست اما چه می‌شود؟ زحمات ما بر نمی‌گردد. اگر بناست حق ما را ندهند، ما در هیچ دادگاه نمی توانیم حق‌مان را بگیریم.”

۷۷۶۸