3 بازی دوستانه تیم های فوتبال ساحلی عربستان و عمان

3 بازی دوستانه تیم های فوتبال ساحلی عربستان و عمان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی عربستان طی سه مسابقه دوستانه به مصاف عمان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، اواخر اسفند رقابتهای قهرمانی آسیا که مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۳ دبی محسوب می شود، در تایلند برگزار می شود و تیمهای آسیایی خودشان را برای برگزاری این رقابتها آماده می کنند.

عربستان هم یکی از تیمهایی است که در رقابتهای تایلند، حضور دارد و به همین دلیل قرار است این تیم با تیم ملی فوتبال ساحلی عمان 3 بازی دوستانه انجام دهد.

تیم های فوتبال ساحلی عربستان و عمان امروز  سه شنبه در مجموعه ورزشی ملک فیصل برگزار خواهد شد.

علاوه بر این بازی، این دو تیم روزهای نوزدهم و بیست و یکم بهمن هم دو بازی دوستانه دیگر مقابل هم انجام خواهند داد.

این مسابقات در حالی انجام خواهد شد که تیم ملی فوتبال ساحلی عربستان اولین مرحله اردوی تدارکاتی خود را پشت سر می گذارد اما عمان هفته قبل دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران انجام داده بود که یک بازی با برد ایران و یک بازی با شکست ایران همراه بود.

مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا طی روزهای  25 اسفند 1401 تا 6 فروردین 1402 به میزبانی پاتایای تایلند انجام خواهد شد و سه تیم اول جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2023 را کسب خواهند کرد. البته اگر امارات به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کند، سه تیم مرحله نیمه نهایی به خاطر میزبانی امارات، به جام جهانی 2023 دبی صعود خواهند کرد.

در رقابتهای قهرمانی آسیا 16 تیم در چهار گروه رقابت می کنند که تیم عربستان در گروه اول با تیم های بحرین،  تایلند و افغانستان مسابقه خواهد داد و عمان هم در گروه چهار با تیم های فلسطین،  کویت و قرقیزستان روبرو خواهد شد.

ایران در گروه دوم با تیمهای امارات، ازبکستان و مالزی همگروه است.

1979