برنامه های تیم ملی جوانان عراق قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

برنامه های تیم ملی جوانان عراق قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی جوانان عراق قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، دو بازی با تیم های باشگاهی این کشور انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نوشته سایت عربی "کووورة" تیم ملی جوانان عراق روز 22 بهمن در مسابقه ای دوستانه به مصاف تیم الکرخ خواهد رفت.

دومین بازی دوستانه تیم ملی جوانان عراق، روز 28 یا 29 بهمن مقابل یکی دیگر از باشگاههای فوتبال این کشور برگزار خواهد شد.

عماد محمد رضا بازیکن اسبق سپاهان و مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال عراق، سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق است که از فدراسیون فوتبال این کشور خواسته است تا زمینه برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی اردن را هم قبل از سفر به ازبکستان فراهم کند.

درحالیکه تیم های ملی جوانان عراق و اردن چند روز قبل در ترکیه باهم روبرو شده بودند،  فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد بازی دوستانه مجدد این دو تیم را این بار در ورزشگاه فرانسواحریری شهر اربیل ارائه کرده است.

گفتنی است تمرین این روزهای تیم ملی جوانان عراق در شهر بغداد دنبال می شود و قرار است چند بازیکن شاخص به نام های عبدالرزاق قاسم،  نوروز اسماعیل احمد، آدم رشید،  بلند ازاد و شربل شمعون در روزهای آینده به اردوی این تیم اضافه شوند.

ضمن اینکه سجاد محمد مهدی تنها بازیکن مصدوم حال حاضر اردوی تیم ملی جوانان عراق است.

تیم ملی عراق در گروه اول مسابقات فوتبال جوانان آسیا با تیم های ازبکستان،  اندونزی و سوریه رقابت خواهد کرد و تقریبا در گروه نسبتا راحتی قرار گرفته است.

1979