ستاره سابق چلسی زیر آوار زلزله ترکیه؛ مرگ یک فوتبالیست تایید شد

ستاره سابق چلسی زیر آوار زلزله ترکیه؛ مرگ یک فوتبالیست تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - زلزله 7.8 ریشتری در ترکیه و سوریه کل مردم دنیا را نگران و شوکه کرده است.

به گزارش فوتبالی، تا کنون بیش از 1400 کشته توسط دو کشور گزارش شده است که این عدد ممکن است خیلی بیشتر باشد چرا که بسیاری از افراد در حال حاضر زیر آوار گیر افتاده اند و جانشان در خطر است. در حقیقت ممکن است که تعداد زیادی جسد زیر آوار باشد چرا که افراد زیادی ناپدید شده اند.

یکی از افرادی که ناپدید شده، کریستین آتسو بازیکن اسبق تیم هایی نظیر چلسی و مالاگا است که در حال حاضر در تیم هاتای اسپور توپ می زند. تانر ساوور مدیر ورزشی این باشگاه نیز یکی دیگر از افرادی است که ناپدید شده و تلاش ها برای پیدا کردن وی ادامه دارد. گزارشات حاکی از آن است که هر دو نفر انها زیر آوار گیر کرده اند. آتسو سابقه حضور در تیم ملی غنا را هم دارد. تا کنون دو تن از اعضای کادر فنی هاتای اسپور از زیر آوار خارج شده اند.

آتسو که تجربه حضور در چلسی و نیوکاسل را دارد، روز گذشته گل پیروزی هاتای اسپور در مقابل قاسم پاشا را به ثمر رساند. ستاره غنایی اولین فصل حضورش در لیگ ترکیه را سپری می کند که پیش از این در لیگ عربستان توپ می زد.

تیم جستجو در حال حاضر توانسته جسد بی جان ایوب ترک اصلان دروازه بان تیم مالاتیا اسپور را پیدا کند که در لیگ دسته دو ترکیه توپ می زند و اولین فوتبالیست قربانی در زلزله به شمار می رود.

4125