گیر افتادن بازیکنان استقلال‌اسپور و مالاتیا اسپور زیر آوار زلزله ترکیه

گیر افتادن بازیکنان استقلال‌اسپور و مالاتیا اسپور زیر آوار زلزله ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های محلی گزارش داده اند که بازیکنان تیم استقلال اسپور که یک تیم محلی در منطقه "قهرمان مرعش" در کشور ترکیه است، زیر آوار ناشی از زلزله گیر افتاده اند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تیم فوتبال محلی که در هتل محل اردوی این تیم بوده اند، زیر آوار گیر کرده اند و خانواده های انها از طریق توییتر در مورد شرایطشان ابراز نگرانی کرده اند. تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد بازیکنانی که در اردو بوده اند، منتشر نشده و نام آنها اعلام نشده است.

پس از زلزله 7.4 ریشتری در شهر قهرمان مرعش در ترکیه بیش از 1300 نفر جان باخته اند  و بیش از شش هزار نفر مجروح شده اند. ساعاتی پس از زلزله اصلی، زلزله 7.5 ریشتری دیگری منطقه را لرزاند. دو بیمارستان در منطقه هتای در جنوب قهرمان مرعش ویران شده اند. 

البته استقلال اسپور تنها باشگاه ترکیه ای نیست که نگران بازیکنانش است. همسر ولکان دمیرل، سرمربی تیم هتای اسپور پیامی را در توییتر منتشر کرد و نوشت که ایوب ترک اصلان دروازه بان  تیم مالاتایا اسپور در لیگ دسته دو ترکیه یکی از بازیکنانی است که در زلزله ترکیه گیر افتاده است. در حقیقت باشگاه مالاتیا تصویری از ترک اصلان منتشر کرده و نوشته است:"برای تو دعا می کنیم."

گفته می شود که یک تیم والیبال مردان و یک تیم والیبال زیر 14 سال دختران نیز زیر آوار مانده اند.  گفته می شود که گروهی از کشتی گیرها نیز زیر آوار مانده اند. طاها آکگول قهرمان کشتی المپیک از ترکیه نیز درخواست کمک داشته و تخمین زده می شود که بین 30 تا 40 ورزشکار زیر آوار گیر کرده اند.

4125