واکنش سرمربی اینتر به فتح دربی میلان

واکنش سرمربی اینتر به فتح دربی میلان

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر و میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر موفق شد با تک گل لوتارو مارتینز به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اینتر در سوپر کاپ ایتالیا هم موفق شده بود میلان را شکست دهد و اکنون در سری آ هم اینتری ها مقابل میلان به پیروزی رسیدند.

سیمونه اینزاگی درباره پیروزی اینتر در این بازی و عملکرد تیمش در دربی میلان گفت:« نمایش فوق العاده ای داشتیم. به بچه ها تبریک می گویم. آنها مصمم، متمرکز و با انگیزه بودند. ما کاملا به بازی تسلط داشتیم و 2 پیروزی در دربی طی 20 روز چیزی بود که می خواستیم با هوادارانمان سهیم شویم.»

سرمربی اینتر در ادامه افزود:« تنها نکته منفی این بود که به بازی تسلط داشتیم اما نتیجه همچنان تا پایان بازی بدون تغییر بود و فقط 1 گل برتری داشتیم. می توانستیم در گلزنی بهتر کار کنیم.»

اینزاگی درباره شرایط تیمش در این فصل گفت:« اشتباهاتی داشتیم اما چند بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم. نمی توانید بدون لوکاکو و بروزوویچ برای چهار ماه خوب کار کنید. همچنین ما در لیگ قهرمانان در گروه سختی بودیم. در حال حاضر در لیگ ایتالیا ۴۳ امتیاز به دست آورده ایم.»

1471