آمار ضعیف هالند مقابل تاتنهام؛ بدترین شب عمرش؟

آمار ضعیف هالند مقابل تاتنهام؛ بدترین شب عمرش؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی و ارلینگ هالند در بازی مقابل تاتنهام یکی از بدترین بازیهای ممکن را ارائه دادند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی به لطف شکست ارسنال توانست اختلاف پنج امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کند هر چند که فرصتی طلایی برای کاهش اختلاف با تیم آرتتا را از دست دادند. ارلینگ هالند مهاجم نروژی که با 25 گل بهترین گلزن لیگ انگلیس است، شب وحشتناکی را تجربه کرد. 

در حقیقت هالند شب گذشته بدترین بازی فصل خود را در منچسترسیتی داشت. تاتنهام به خوبی از پس مهار هالند برآمد و ارلینگ  شبی کابوس وار را پشت سر گذاشت. ارلینگ هالند در این بازی حتی یک لمس توپ هم در محوطه جریمه هالند نداشت. هالند 27 لمس توپ و دوازده پاس موفق داشت که هیچ کدام در محوطه جریمه تاتنهام نبودند. هالند برای اولین بار از زمان حضورش در لیگ انگلیس، حتی یک شوت هم نزد. آخرین باری که هالند در یک بازی شوت به چارچوب نداشت، به دو سال و نیم پیش یعنی سپتامبر 2020 برمی گردد که در آن بازی 90 دقیقه حضور داشت. مهاجم 22 ساله در این فصل 28 بازی برای دورتموند داشته که فقط در ده تای  گلزنی نکرده است اما سیتی فقط در سه تا از این ده بازی پیروز شده که نشان از وابستگی تیم گواردیولا به این ستاره دارد. 

4125