بارسلونا در تابستان دوباره به سراغ مهاجم سابق خود می‌رود؟

بارسلونا در تابستان دوباره به سراغ مهاجم سابق خود می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی حال حاضر چلسی از اوضاعی که در جمع آبی پوشان لندن دارد راضی نیست و به نظر می رسد که او دوباره در تابستان بعدی به دنبال تیم جدیدی بگردد.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ در تابستان گذشته بود که از بارسلونا جدا شد و راهی چلسی شد اما اکنون شرایط چلسی اصلا مناسب نیست و به نظر می رسد که این تیم نتواند سهمیه اروپایی برای فصل بعد به دست بیاورد و همین قضیه موجب می شود تا بازیکنان مختلف به جدایی از چلسی فکر کنند.

به گفته فابریزیو رومانو در Caught Offside، اوبامیانگ نمی خواهد در تیمی حضور داشته باشد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را ندارد چرا که اوبامیانگ در حال حاضر در 33 سالگی خودش را در وضعیتی می بیند که آخرین فرصت هایش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.

این که اوبامیانگ 33 سال دارد، موجب می شود که تیم های دیگر رقم زیادی برای خرید او پرداخت نکنند و به نظر می رسد که بارسلونا می تواند با مبلغی نه چندان زیاد این مهاجم سابق خود را دوباره جذب کند.

در حال حاضر بارسلونا ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی را زیر نظر دارد اما اوبامیانگ هم می تواند گزینه ای برای کوتاه مدت برای بارسا باشد. اوبامیانگ در فصل گذشته در مدتی که در بارسلونا حضور داشت محبوبیت ویژه ای در نیوکمپ به دست آورد.

1471