اعتراف گواردیولا پس از شکست دردناک مقابل تاتنهام

اعتراف گواردیولا پس از شکست دردناک مقابل تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد که آن‌ها در حال حاضر نمی توانند با آرسنال بر سر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت کنند. 

به گزارش فوتبالی، در هفته ای که آرسنال با یک گل مغلوب اورتون شد، سیتی شانسی طلایی برای نزدیک شدن به صدر داشت اما با شکست مقابل تاتنهام از این کار بازماند. شاگردان پپ گواردیولا امشب با یک گل مغلوب تیمی شدند که سرمربی خود، کونته را به دلیل عمل جراحی کیسه صفرا کنار خود نداشت. سرمربی سیتی در پایان مسابقه از اینکه تیمش فرصت طلایی نزدیک شدن به آرسنال را از دست داد، ابراز ناراحتی کرد.

به نقل از سایت گل، گواردیولا در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "در حال حاضر، در وضعیتی نیستیم که بخواهیم به قهرمان شدن فکر کنیم. فقط به فکر بازی بعدی با استون ویلا هستیم و به خوبی خودمان را برای آن بازی آماده خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را ارائه دهیم."

گوارادیولا در ادامه درباره روند ناکامی سیتیزن ها در گلزنی در ورزشگاه خانگی تاتنهام گفت: "گل زدن به تیمی که با 10 بازیکن دفاع می کند کار آسانی نیست. ما خوب بازی کردیم و فکر می کنم چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما در نهایت از دست دادیم."

4416