تمرین گوهری برای دومین کلین‌شیت متوالی

تمرین گوهری برای دومین کلین‌شیت متوالی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان دوم پرسپولیس، در بازی با صنعت نفت آبادان، به دنبال ثبت دومین کلین‌شیت متوالی‌اش در این فصل است.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه علیرضا بیرانوند در بازی مقابل آلومینیوم به خاطر تکل سنگین روی پای میلاد فخرالدینی از زمین اخراج شد، احمد گوهری جای او را درون دروازه گرفت و اوج کار او در آن بازی، جایی بود که توانست ضربه نسبتا محکم محمدرضا آزادی را از فاصله نزدیک مهار کند تا پرسپولیس بازنده آن بازی جنجالی نشود.

گوهری برای اولین بار در این فصل روبه‌روی ون پارس به میدان رفت و البته عملکرد خوبی نداشت. او روی گل‌های خورده مقصر نبود اما به طور کلی نتوانست سنگربان مطمئنی برای پرسپولیس نشان بدهد و شاید اگر گوهری تا پایان در زمین باقی می‌ماند، پرسپولیس در پنالتی‌ها برنده نمی‌شد، حال این دروازه‌بان جوان در شرایطی در ترکیب اصلی تیمش در آبادان بازی خواهد کرد که امیدوار است مقابل تیم سابقش نمایش خوبی داشته باشد و بتواند برای دومین بازی متوالی، کلین‌شیت کند.

پرسپولیس البته از تقابل قبلی‌اش با صنعت نفت در آبادان خاطره خوبی ندارد. در روزی که حامد لک درون دروازه پرسپولیس قرار داشت، قرمزها در هفته بیست و یکم لیگ از برزیل ایران شکست خوردند تا شانس قهرمانی استقلال در لیگ افزایش پیدا کند و قطعا گوهری دوست ندارد سرنوشت لک در آبادان برای او تکرار شود.

7655