هری کین الگوی هالند است

هری کین الگوی هالند است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی فاش کرد که ارلینگ هالند به تماشای بازی‌های هری کین می نشیند. 

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند شاید بهترین فصل فوتبالی‌اش را تجربه می کند. او تاکنون در تمامی رقابت‌ها، 26 بار برای منچسترسیتی به میدان رفته و توانسته 31 گل به ثمر برساند. در ضمن از این 31 گل، 25 گل فقط در 19 بازی لیگ برتر انگلیس زده شده. 

گواردیولا در خصوص توانایی‌های ستاره نروژی‌اش گفت: "یکی از ویژگی‌های خاص ارلینگ که مرا حیرت زده می کند، این است که می داند می تواند بهتر شود و پیشرفت کند. مطمئنم که او بازی‌های هری کین را می بیند و از او یاد می گیرد. البته نه فقط هری کین، بلکه دیگر بازیکنان. او هر روز به فکر بهتر شدن است. در سن ارلینگ، به نظرم او بهترین کاری که می تواند انجام دهد، همین است، در غیر این صورت، همه چیز خسته کننده خواهد بود. تا زمانی که در قید حیات باشیم، او می تواند پیشرفت کند."

از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی از چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی تاتنهام مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. بعد از باخت 1-0 آرسنال مقابل اورتون، شاگردان پپ گواردیولا شانس کاهش اختلاف با توپچی‌ها را تا 2 امتیاز دارند. 

4416