وکیل پرسپولیس: شکایتی علیه فولاد نداریم

وکیل پرسپولیس: شکایتی علیه فولاد نداریم

پایگاه خبری فوتبالی-وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه کمیته انضباطی دیدار با فولاد اظهارنظر کرد.

به گزارش فوتبالی، درویشی در مورد جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار فولاد و پرسپولیس، اظهار داشت: همانگونه که افشین پیروانی گفت، او و مسئولان باشگاه فولاد صرفا درمورد برخی گفت و گوها به کمیته انضباطی آمده بودند. ما درمورد گزارش داور و ناظر بازی توضیحاتی دادیم. جلسه، بحث انضباطی خاصی نداشت و بیشتر دوستانه بود و مسائل فوتبالی در آن مطرح شد. آنها به زودی هم رای خود را صادر می‌کنند.

وی درمورد ادعای معاون حقوقی باشگاه فولاد مبنی بر صحبت کردن یحیی گل محمدی و جواد نکونام با یکدیگر، گفت: تمام مسائل بین پرسپولیس و فولاد حل شده و بحث انضباطی، شکایت و ... علیه هم نداریم.

وکیل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه آیا نسبت به پست‌ها و استوری‌های پس از آن بازی در جلسه بحثی نشد، گفت: خیر‌ بحث انضباطی نبود بلکه بیشتر بحث ارائه راهکار بود.

درویشی درخصوص ادعای محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درمورد شکایت از خداداد افشاریان، توضیح داد: این مسائل را اجازه بدهید از رسانه خود باشگاه اعلام‌ کنیم. البته اگر محمدی گفته حتما شکایت مطرح شده است.

وی درخصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری بازی با آلومینیوم، عنوان کرد: شکایات خود را مطرح کردیم و ان‌شاءالله کمیته انضباطی، اخلاق و داوران نظر نهایی خود را می‌دهند.

9098