تکذیب شایعات متوقف شدن مذاکرات پاریسن ژرمن با مسی

تکذیب شایعات متوقف شدن مذاکرات پاریسن ژرمن با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باشگاه پاریسن ژرمن، لوئیس کمپوس تایید کرد که آن‌ها هنوز در حال مذاکره با نمایندگان لیونل مسی بر سر تمدید قرارداد هستند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد برنده هفت توپ طلا با غول های فرانسوی در تابستان 2023 به پایان می رسد و سران باشگاه پاریسن ژرمن هنوز بر سر تمدید قرارداد به توافق خاصی نرسیده‌اند. گفته می شد که مسی تا پایان جام جهانی 2022 قطر صبر خواهد کرد و سپس درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت، ولی با گذشت بیش از یک ماه هنوز آینده ستاره 35 ساله آرژانتینی مشخص نیست. 

به نقل از سایت گل، رسانه‌های فرانسوی ادعا کردند که کمپوس در مذاکرات با نمایندگان مسی به بن بست رسیده، اما خود کمپوس به تلفوت گفت: "فعلاً در حال مذاکره با نمایندگان مسی هستیم. دوست داریم او را در این پروژه بزرگ حفظ کنیم و من این موضوع را از کسی پنهان نمی کنم. در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد لئو هستیم و امیدوارم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم. خیلی دوست داریم تا او فوتبالش را در پاریس ادامه دهد."

لیونل مسی در تابستان 2021 پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست. 

4416