نماینده حقوقی فولاد: نکونام و گل‌محمدی باهم صحبت کردند/ امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که مجبور شویم از پرسپولیس شکایت کنیم!

نماینده حقوقی فولاد: نکونام و گل‌محمدی باهم صحبت کردند/ امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که مجبور شویم از پرسپولیس شکایت کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی-نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با یکدیگر صحبت‌هایی را داشتند و امیدوارم که کار به جایی نرسد که ما بخواهیم از سرمربی پرسپولیس شکایت کنیم.

به گزارش فوتبالی، عارف عارف‌نیا در خصوص جلسه کمیته انضباطی حواشی بازی پرسپولیس و فولاد اظهار داشت‌: در بازی پرسپولیس و فولاد اتفاق خاصی نیفتاده بود اتفاقاتی که شما دیدید روتین و اتفاقات معمولی در فوتبال بود که در دنیای فوتبال اتفاق می‌افتد. ما در این جلسه گزارش ناظر بازی را مشاهده کردیم و طی روزهای آینده یک لایحه تکمیلی را برای دفاع از حق و حقوق باشگاه به کمیته انضباطی ارائه خواهیم کرد.

وی در خصوص گزارش ناظر بازی عنوان کرد: ما کاملا گزارش ناظر بازی را مشاهده کردیم و با توجه به شرایط جلسه کمیته انضباطی نمی‌توانیم آن را بازگو کنیم و تنها می‌توانم بگویم که ما لایحه خود را به کمیته انضباطی خواهیم داد تا از حق‌مان دفاع کنیم.

عارف‌نیا در پاسخ به این سوال که ایجاد حواشی در بازی پرسپولیس از قبل تعیین شده بود، گفت:‌ نه، چنین چیزی اصلا وجود ندارد و هیچ چیز از قبل تعیین نشده بود. من هم یک نماینده حقوقی هستم و درباره مسائل فوتبالی و ورزشی نباید اظهارنظر کنم. من فقط در خصوص اتفاقات افتاده در بازی پرسپولیس می‌توانم بگویم که افرادی که در آن اتفاقات دخیل بودند که وقتی پلاکاردهای کنار زمین را نصب می‌کردند توپ به درون زمین می‌انداختند که با پیگیری کمیته انضباطی کانون هواداران فولاد خوزستان را احضار کردیم و از آنها توضیح خواستیم و همانجا هم از مدیر کانون هواداری فولاد تعهد گرفتیم چنین اتفاقاتی در مسابقات لیگ به وجود نیاید. ما همچنان به دنبال این هستیم که یک شرایط خوبی در فولاد برای برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد و با بی‌نظمی‌ها برخورد می‌کنیم.

نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت:‌ امروز قرار بود علوی  و مدیرعامل باشگاه در این جلسه حضور داشته باشند که ما به نمایندگی از مدیرعامل باشگاه به این جلسه آمدم و با توجه به اینکه قرار بود فردا هم یک جلسه حقوقی برگزار شود جلسه فردا هم با امروز ادغام شد و در یک جلسه همه چیز بررسی شد.

عارف‌نیا در پایان در خصوص اظهارات یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود ما یک شکایتی علیه پرسپولیس داشته باشیم اما یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام با یکدیگر صحبت‌هایی را داشتند و امیدوارم که کار به جایی نرسد که ما بخواهیم از سرمربی پرسپولیس شکایت کنیم چرا که هم یحیی گل‌محمدی و هم جواد نکونام از افتخارات فوتبال کشور هستند و فکر نمی‌کنم دیگر بیشتر از این برای پرسپولیس و فولاد اتفاقی بیفتد.

9098