کابوس 8 فوریه الاهلی مصر

کابوس 8 فوریه الاهلی مصر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال الاهلی مصر در حالی برای رسیدن به دیدار  نهایی جام جهانی باشگاهها به میدان خواهد رفت که خاطره خوبی از بازی در روز 8 فوریه ندارد! 

به گزارش فوتبالی، روزنامه "الاهرام" مصر نوشت تیم الاهلی روز شنبه با برد یک بر صفر مقابل سیاتل ساندرز آمریکا  به مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها راه یافت و در مرحله بعد روز چهارشنبه به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

این بازی در حالی برگزار خواهد شد که روز چهارشنبه مصادف با 8 فوریه، برای باشگاه الاهلی یادآور خاطره های خوبی نیست! 

تیم الاهلی در دو دوره قبلی این مسابقات دقیقا در چنین روزی در مرحله نیمه نهایی ناکام شد.

8 فوریه 2021 تیم بایرن مونیخ با یک گل الاهلی را شکست داد و روز 8 فوریه 2022 هم تیم پالمیراس برزیل با نتیجه 2 بر صفر از سد این تیم قدرتمند مصری عبور کرد.

با این حال تیم الاهلی عزم خود را جزم کرده است که با برتری مقابل رئال مادرید ضمن شگفتی سازی، طلسم ناکامی های 8 فوریه را بشکند و اولین بار به بازی نهایی جام جهانی باشگاه‌ها صعود کند.

در همین حال روزنامه های مختلف اسپانیایی به بازیکنان رئال مادرید هشدار داده اند که به هیچ وجه تیم الاهلی را دست کم نگیرند و در انتظار یک بازی سخت با این تیم باشند.

در بخش رسانه ای هم مصری ها برای حمایت از تیم الاهلی به تکاپو افتاده اند و در همین راستا شبکه " اون تایم اسپورتس" مصر بازی روز شنبه تیم الاهلی مقابل سیاتل ساندرز را  به شکل پخش زمینی تقدیم فوتبال دوستان مصری کرد و به نظر می رسد همین اتفاق در بازی روز چهارشنبه هم رخ دهد.

1979