شعار هواداران بنفیکا علیه گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس

شعار هواداران بنفیکا علیه گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - انزو فرناندز هافبک ارژانتینی با 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا به گران ترین انتقال تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شود و رکورد جک گریلیش با 118 میلیون یورو را بشکند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در ادامه جنون ماه های اخیرش تصمیم گرفت که برای خرید انزو فرناندز 121 میلیون یورو هزینه کند. انزو یکی از پدیده های جام جهانی بود. بنفیکا به شدت در مقابل فروش این بازیکن مقاومت کرد اما پیشنهاد نهایی ابی پوشان لندنی به حتی اغواکننده بود که چاره ای جز پذیرش آن نداشتند. البته به نظر می رسد که هواداران تیم پرتغالی از انزو به شدت ناراحت هستند. در حقیقت هافبک آرژانتینی در  هفته های اخیر به شدت به مدیران بنفیکا فشار اورد تا اجازه جدا شدنش را بدهند و همین مسئله باعث شده تا هواداران تیم پرتغالی از او دلخور باشند.

در بازی لیگ پرتغال میان بنفیکا و کاسا پیا در ورزشگاه دالوز، هواداران بنفیکا با شعاری از انزو یاد کردند. هواداران تیم پرتغالی با کنایه به هافبک سابق تیمشان شعار دادند:"انزو فرناندز کی هست؟ نمی شناسمش!"

انزو حالا باید تلاش کند تا در چلسی ثابت کند که ارزش مبلغی که برایش پرداخته شده را دارد هر چند که کار آسانی پیش رویش نیست.

4125