تشکیل تیم های دوم جوانان و نوجوانان اردن

تشکیل تیم های دوم جوانان و نوجوانان اردن

پایگاه خبری فوتبالی- درحالیکه از روز 10 اسفند مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا شروع می شود، فدراسیون فوتبال اردن تیم جوانان دوره آینده را هم تشکیل داده است.
 
به گزارش فوتبالی و به نوشته روزنامه الدستور چاپ اردن، فدراسیون فوتبال این کشور یک مربی هلندی با نام "پیتر میندرتسما" را جذب کرده است که تیم جوانان بعدی رامهیای حضور در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا کند.

میندرتسما که متولد سال 1974 است، دارای مدرک مربیگری یوفا است و تخصص کار با تیم های پایه را دارد.

وی پیش از این طی سال های 2012 و 2013 کمک مربی تیم ملی لبنان بود و سابقه فعالیت به عنوان کمک مربی در تیم الاهلی طرابلس لیبی و حضور در نقش سرمربی در باشگاه هیرنفین هلند را دارد.

این مربی هلندی قرار است بازیکنان متولد سال 2005 را زیر نظر بگیرد و بعد از انجام اردوهای مختلف و بازیهای تدارکاتی گوناگون، آنها را آماده شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا در سال 2024 کند.

گفتنی است فدراسیون فوتبال اردن طی سال های اخیر برنامه های وسیعی را برای توسعه فوتبال پایه در رده های مختلف سنی در پیش گرفته است.

همزمان با تیم ملی جوانان اردن، تیم ملی نوجوانان این کشور هم شامل بازیکنان متولد سال 2008 کار خود را زیر نظر "ابراهیم القططی" به عنوان سرمربی آغاز کرده است.
 
این تیم که خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی نوجوانان آسیا در ماه اکتبر 2024 آماده می کند، طی روزهای 29 بهمن و اول اسفند در دوبازی دوستانه در شهر امان مقابل تیم ملی نوجوانان رومانی قرار خواهد گرفت.
   
1979