شرایط مبهم بازیکن منچستریونایتد که از اتهام آزار جنسی تبرئه شد

شرایط مبهم بازیکن منچستریونایتد که از اتهام آزار جنسی تبرئه شد

پایگاه خبری فوتبالی - میسون گرینوود ستاره منچستریونایتد از اتهام آزار جنسی تبرئه شد اما به نظر می رسد که این بازیکن همچنان قرار نیست که با اخبار درخشان مواجه شود.

به گزارش فوتبالی، هر چند که گرینوود از اتهامات تبرئه شده است اما قرار نیست که به منچستریونایتد برگردد. شیاطین سرخ در زمان باز شدن پرونده گرینوود این بازیکن را تعلیق کرده بودند اما حالا که اتهامات به پایان رسیده، قرار نیست او را برگردانند. در حقیقت دیلی میل گزارش داده است که جو رختکن منچستریونایتد خیلی خوب است و نگرانی اصلی مدیران رئال و تن هاگ این است که بازگرداندن گرینوود باعث به هم خوردن تمرکز تیم شود و به همین خاطر تمایلی به بازگرداندن این بازیکن ندارند.

گرینوود 21 ساله اخیرا از اتهام آزار جنسی تبرئه شده است هر چند که یونایتد فعلا در موردش تصمیم گیری نکرده است. شیاطین سرخ از شرایط کنونی تیمشان راضی هستند و نمی خواهند با تصمیمی ناگهانی جو تیمشان را به هم بزنند و به همین خاطر فعلا در مورد برگرداندن میسون کاملا مردد هستند.

از سویی سان مدعی است که میسون گرینوود شاید فوتبالش را در لیگ چین ادامه بدهد. در حقیقت به گفته این منبع، میسون از این که یونایتد در ماه های اخیر و پس از اتهام تجاوز از او حمایت نکرده، از شیاطین سرخ دلخور است و علاقه ای به بازگشت به اولدترافورد ندارد و به همین خاطر بعید نیست که راهی لیگ چین شود.

4125