بارسلونا نه، فقط رئال مادرید شانس خرید امباپه و هالند را دارد

بارسلونا نه، فقط رئال مادرید شانس خرید امباپه و هالند را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا می گوید که کاتالان‌ها هیچ شانسی برای خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ندارند و در واقع، تنها باشگاه اسپانیایی که قادر به خرید این دو ستاره جوان است، رئال مادرید می باشد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازار نقل و انتقالات همیشه به دنبال نام های بزرگ و بااستعداد بوده، اما در چند وقت اخیر به خاطر مشکلات مالی فراوان، محدودیت های زیادی در مقابلش می بیند. کاتالان‎‌ها بدشان نمی آید که در صورت امکان خروج هالند و امباپه از باشگاه‌هایشان، برای خرید حداقل یکی از این دو نفر شانس داشته باشند، اما تباس صراحتاً اعلام کرد که چنین چیزی برای آن‌ها امکان پذیر نیست. 

به نقل از سایت گل، ایجنت هالند در هفته گذشته اعلام کرد که موکلش کلید درهای خروجی سیتی را دارد و هر وقت که بخواهد می تواند از این باشگاه جدا شود. تباس در گفت و گویی با الچیرینیگتو درباره احتمال حضور هالند و امباپه در لالیگا گفت: "امیدوارم این اتفاق بیافتد. اما این دو بازیکن فقط می توانند به رئال مادرید بپیوندند، زیرا وضعیت مالی بارسلونا آشفته است و آن‌ها اجازه قرارداد بستن با چنین بازیکنانی را ندارند. باید خیلی چیزها در حساب مالی بارسا تغییر کند تا آن‌ها بتوانند برای خرید بازیکنان گران قیمت در فصل آینده اقدام کنند."

4416