چرا رئال مادرید از خرید ستاره منچسترسیتی منصرف شد؟

چرا رئال مادرید از خرید ستاره منچسترسیتی منصرف شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، فاش کرد رئال مادرید شانس خرید ژائو کانسلو ستاره پرتعالی سابق منچسترسیتی را داشت، اما در نهایت از این انتقال منصرف شد. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ژائو کانسلو به صورت ناگهانی از منچسترسیتی جدا شد و به صورت قرضی با بند خرید اجباری 70 میلیون یورویی در پایان فصل به بایرن مونیخ پیوست. رومانو خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی بود که سیتی برای فروش کانسلو با آن‌ها ارتباط برقرار کرد، اما سران لوس بلانکوس با این انتقال مخالفت کردند. 

به نقل از سایت گل، رومانو در پادکست CaughtOffside درباره این موضوع گفت: "بارسلونا اصلاً شانسی برای خرید کانسلو نداشت، چون دستمزد او بسیار بالاست. رئال مادرید یک گزینه دیگر بود، اما آن‌ها تصمیم گرفته بودند که در ژانویه بازیکنی نخرند."

این قضیه در حالی اتفاق افتاد که در چند هفته اخیر آنچلوتی با بحران مصدومیت بازیکنانش روبرو شده و آن‌ها مجبور شدند تا از ادواردو کاماوینگا در سمت چپ و همچنین ناچو فرناندز در سمت راست خط دفاعی استفاده کنند. با این وجود، مادرید تصمیم گرفت تا پولش را برای تابستان نگه دارد و انتظار می رود که آن‌ها برای خرید جود بلینگهام اقدام کنند. 

4416