حریف رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان مشخص شد؛ پرافتخارترین تیم تاریخ!

حریف رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان مشخص شد؛ پرافتخارترین تیم تاریخ!

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه) دو بازی در رقابت های جام باشگاه های جهان برگزار شد و تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی الاهلی مصر به مصاف سیاتل ساندرز رفت و در نهایت در این بازی الاهلی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تک گل الاهلی را در این بازی محمد مجدی در دقیقه 88 به ثمر رساند و الاهلی با یک گل دیر هنگام موفق شد راهی مرحله بعدی رقابت ها شود. الاهلی مصر اکنون در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان حریف رئال مادرید شده است. الاهلی از لحاظ تعداد جامی که فتح کرده است، پر افتخار ترین تیم تاریخ فوتبال به حساب می آید.

در بازی دیگر، الهلال عربستان به مصاف الوداد کازابلانکا رفت و در این بازی الهلال موفق شد در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود. تک گل الوداد را در این بازی الاملود در دقیقه 52 به ثمر رساند و گل مساوی الهلالی ها در دقیقه 90 بازی از روی نقطه پنالتی زده شد. این بازی به وقت های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شد و در پنالتی ها الهلال موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و حریف فلامنگو در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان شود.

1470