اعتراف ستاره لیورپول بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل ولورهمپتون

اعتراف ستاره لیورپول بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر پس از شکست لیورپول برابر ولورهمپتون، در گفت‌وگویی کوتاهی درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه سه بر صفر برابر ولورهمپتون شکست خورد تا در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. این شکست در شرایطی رقم خورد که لیورپول در پانزده دقیقه ابتدایی بازی، نمایش بسیار ضعیفی داشت و دو گل زودهنگام دریافت کرد.

آلیسون پس از این دیدار در گفت‌وگویی به بی‌بی‌سی گفت: "گاهی اوقات در فوتبال اشتباه می‌کنید و این باعث می‌شود که شما تنبیه شوید. ما این کار را بارها و بارها انجام داده‌ایم. نمی‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم تا دوباره به اوج برگردیم."

او ادامه داد: "ما در ابتدای بازی دو گل دریافت کردیم و بنابراین کار برای ما سخت شد. پس از آن در نیمه دوم فوق‌العاده ظاهر شدیم و می‌توانستیم در صحنه گل سوم بهتر عمل کنیم، اما تیم حریف عملکرد خیلی خوبی داشت."

این شکست، هفتمین باخت قرمزهای بندرمرسی ساید در فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس بود و با توجه به این شرایط، لیورپولی ها کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دارند.                                                                          

4416